Wednesday, March 23, 2016

Review Samsung Galaxy S7 EDGE = păreri, preț, merită banii?

Am scris pe blogul meu un review Samsung Galaxy S7 Edge, versiunea cu ecran curbat. Acum testez și S7 simplu, o să revin cu un material mai amplu despre el.




Samsung Galaxy S7 EDGE este cel mai spectaculos terminal pe care l-am testat în 2016. 

Sigur, aștept noul LG G5, aștept Mate 8 sau chiar noul HTC 10. Dar deocamdată este cel mai bun terminal testat de mine.

 Merită banii? Înainte am avut 6 Plus și apoi 6S, aș renunța la iPhone pentru S7, nu mi se pare o trecere dificilă. 

Alte păreri? Dacă ar fi să aleg fără restricții de buget, aș merge pe 6S Plus de 64GB. Totuși, S7 Edge arată mai bine și are slot de carduri microSD. Are avantajele lui. Dacă aș fi fan Samsung, aș alege din prima S7 Edge, este cel mai bun. Dacă aș fi fan Android, la fel. Nu ai cu ce să-l compari la ora actuală. 

Preț? Dacă v-am convins deja, îl puteți cumpăra de aici.

No comments:

Post a Comment