Tuesday, January 26, 2016

Microsoft Lumia 640XL - review - 2015

Lumia 640XL este unul dintre cele mai bune telefoane realizate de Microsoft, are dotări bune și un preț excelent, drept urmare pot să-l recomand liniștit.
Am scris acest review Lumia 640 XL în 2015, dar acum am actualizat și aici.



Terminalul are un ecran de 5,7 inch care este doar 720p (1280x720p), dar care mi s-a părut de bună calitate, nu am remarcat nimic și eram convins că este Full HD pînă am citit toate detaliile.

Procesorul este quad-core, Snapdragon 400, are 1GB de RAM și 8GB de stocare internă, dar suportă carduri micro-SD de pînă la 128GB. Acceleratorul grafic este Adreno 305, totul se mișcă rapid fără să fie vreun monstru în testele de performanță.

De altfel la ora actuală Windows Phone 8.1 / Denim este la fel de stabil și rapid ca un iOS (pe iPhone 6) fără să aibă nevoie de putere hardware ca la Android. Design-ul tot nu-mi place, dar se pare că încep să mă obișnuiesc cu sistemul de operare, iar dacă reușesc cu Windows 10 Mobile (cu un flagship bun) aș putea face oricând trecerea pe acest OS.

 Camera foto are senzor de 13 megapixeli, dar optica Carl Zeiss continuă să facă diferența și am poze realizate mai bine decât cele făcute cu LG G4 sau chiar Galaxy S6. Depinde de moment și de unghi, iar diferențele sunt vizibile pe un monitor 4K. Am făcut o mică galerie cu imagini, dar să știți că sunt micșorate deja.

 Continuarea...

No comments:

Post a Comment