Tuesday, January 26, 2016

Review LG G4 - 2015

Am urmărit de la an la an creșterea LG pe zona de smartphone și vă spun sincer că anul acesta este unul dintre cele mai bune modele pe care le puteți cumpăra. Are toate atuurile: design special, materiale foarte bune, tehnologie de top, aplicații dedicate. Să le trecem în revistă pe rând.
Poți citi tot articolul review LG G4 aici >>


Am testat modelul anul trecut. Acum am acutalizat și aici. Lăsând la o parte comparațiile, LG G4 este un terminal bine făcut. Un display de 5,5 inch cu rezoluție 2560×1440 pixeli, IPS, 538 ppi. Este un Quantum Display, tehnologie nouă realizată de LG Display, care oferă caracteristici mai bune de vizualizare. Procesorul Snapdragon 808 este six-core, combinând un procesor dual-core la 1,82 GHz și un quad-core la 1,44GHz pentru a avea și performanță și autonomie bună. Este susținut de 3GB de RAM, are 32GB de stocare internă și carduri micro-SD de pînă la 128GB. I-aș lăuda și camera foto, senzorul este de 16 megapixeli, mai măricel, 1/2.6″ și dispune de multe tehnologii dedicate. Face fotografii foarte bune, la nivel cu S6 și peste cele realizate cu M9. Camera foto frontală, pentru selfie-uri, este de 8 megapixeli, una din cele mai bune din industrie, plus că poți face dual-shot, cu ambele camere, pentru a realiza fotografii de ambianță în care apari. Un alt plus față de alte modele este menținerea modulului de Radio FM, iar bateria integrată este de 3.000 mAh, cu adevărat peste medie. Vine cu Android 5.0 și are deja actualizare la 5.1 din câte știu eu. Interfața LG este una din cele mai prietenoase, iar eu sunt fan Knock Code (doar bați în ecran pentru a-l activa) și de asemenea îmi plac foarte mult butoanele plasate pe spate.

Mai departe...

No comments:

Post a Comment